NASA розпочала складання Europa Clipper

Фахівці Лабораторії реактивного руху (NASA JPL) розпочали складання зонда Europa Clipper. Він буде запущений 2024 року. Головною метою місії стане Європа — один із найбільших супутників Юпітера, під крижаною поверхнею якого криється величезний океан.

Компоненти зонда Europa Clipper. Джерело: NASA/JPL-Caltech/Johns Hopkins APL

Основою Europa Clipper є триметровий двигун, сконструйований інженерами Лабораторії прикладної фізики Університету Джона Гопкінса. Він буде доставлений до чистої кімнати JP упродовж весни. Іншим важливим компонентом зонда, прибуття якого заплановано на найближчі тижні, є триметрова антена.

Загалом Europa Clipper буде оснащений дев’ятьма науковими інструментами. Інженери NASA вже отримали один із них (ультрафіолетовий спектрограф Europa-UVS). Інші прилади прибудуть до JPL протягом року.

Після завершення складання Europa Clipper буде поміщений у вакуумну камеру, де його протестують на здатність витримати переліт у міжпланетному просторі. Також апарат піддадуть вібраційним випробуванням, що імітують запуск на ракеті-носії.

Наразі запуск Europa Clipper запланований на жовтень 2024 року. Апарат має вийти на постійну орбіту навколо Юпітера у квітні 2030-го.