NASA дражнить трейлером польоту на Місяць: хто складе екіпаж місії Artemis II

NASA збирається назвати імена чотирьох астронавтів, яких відправлять у політ повз Місяць у межах історичної місії Artemis II, яка запланована на 2024 рік. Аерокосмічна адміністрація щойно опублікувала кінематографічний трейлер майбутньої події, яка відбудеться на спеціальному заході у понеділок, 3 квітня.

Artemis II
Екіпаж місії Artemis II розкриють 3 квітня 2023 року. Фото: NASA

«Це нова ера піонерів, зоряних мореплавців, мислителів і авантюристів», — проголошує керівник NASA Білл Нельсон на початку відео.

Під час місії Artemis II чотири астронавти пролетять тим же шляхом, що й космічний корабель Orion у випробувальній місії Artemis I без екіпажу, яка відбулася наприкінці минулого року.  Під час довгоочікуваної місії Orion та його екіпаж пролетять на відстані 140 км над поверхнею Місяця, перш ніж повернуться додому.

Після Artemis II NASA планує ще більш захопливу місію, яка висадить першу жінку та першого афроамериканця на поверхню Місяця, що також стане першою висадкою екіпажу після останньої місії Apollo у 1972 році.

Метою програми Artemis є встановлення довгострокової наукової та людської присутності на Місяці, коли астронавти живуть і працюють там так, як зараз на борту Міжнародної космічної станції на низькій навколоземній орбіті. Місія також має на меті надихнути наступне покоління інженерів і дослідників на більш амбітні досягнення.

Можливо, у 2030-х роках NASA зможе використовувати Місяць як стартовий майданчик для першої пілотованої місії на Марс, оскільки менше гравітаційне тяжіння супутника забезпечить легші запуски, отже, більш ефективні подорожі у глибокий космос.

Перевірте себе також у тесті, що ви знаєте про місію Artemis I.