На поверхні Сонця побачили «змію», що рухається: відео

Нещодавно Сонце позувало в цікавих образах. У  жовтні NASA показала веселу сонячну «усмішку», а тепер Європейське космічне агентство (ESA) помітило «змію» на поверхні нашої зорі, яку побачив космічний корабель Solar Orbiter. Відео показує, як дивна формація дуже швидко рухається поверхнею Сонця, нагадуючи повзання велетенської змії.

Відео є сповільненою зйомкою, знятою в ультрафіолетовому спектрі космічним апаратом 5 вересня. Насправді «змія» рухалась поверхнею Сонця три години зі швидкістю 170 км/с. «Змія» є дивовижною для пересічного глядача та водночас представляє особливий інтерес з наукової точки зору.

Пекуча температура Сонця означає, що весь газ у його атмосфері є плазмою — перегрітим станом речовини. «Змія» була створена в результаті взаємодії плазми з невидимим магнітним полем Сонця. Плазма реагує на лінії магнітного поля та рухається вздовж них у вигляді тонкої нитки, або «змії». Це детально пояснює ESA.

Solar Orbiter та Parker Solar Probe

«Що робить «змію» такою цікавою, так це те, що вона почалася з активної області Сонця, яка пізніше спалахнула, викинувши мільярди тонн плазми в космос», — заявили в ESA, сказавши, що «змія» могла бути попередником виверження.

Місію Solar Orbiter очолює ESA у партнерстві з NASA. Космічний корабель був запущений на початку 2020 року, щоб розпочати місію з вивчення таємничих полярних регіонів Сонця та отримання безпрецедентних зображень нашої примхливої ​​зорі.

Раніше ми повідомляли про те, що Solar Orbiter надіслав приголомшливе відео наближення до Сонця.