На Марсі помітили мордочку ведмедика: фото

Ведмедів, звичайно, на Марсі немає. Але на поверхні є утворення, яке дуже схоже на тварину. Орбітальний апарат NASA Mars Reconnaissance Orbiter зробив знімок Марса, на якому легко вгадується мордочка ведмедика. Такі знайомі силуети на Червоній планеті постійно викликають у нас інстинкти парейдолії — це схильність людей бачити знайомі предмети у випадкових формах.

Кумедне утворення на поверхні Марса
Кумедне утворення на поверхні Марса, яке схоже на мордочку ведмедя, що дивиться на апарат NASA Mars Reconnaissance Orbiter. Світлина: NASA/JPL-Caltech/UArizona

Університет Аризони використовує камеру HiRise (High Resolution Imaging Experiment) на борту MRO для отримання світлин поверхні Марса. Свіжий знімок краєвиду з ведмедиком був отриманий у грудні 2022 року, але опублікований лише на цьому тижні.

«Така морда марсіанського ведмедя більша, ніж у звичайного. Насправді ця дивна формація має ширину приблизно два кілометри», — повідомила команда HiRise.

Зображення кумедного утворення у масштабі
Зображення кумедного утворення у масштабі. Фото: NASA/JPL-Caltech/UArizona

Але чим насправді є ця дивна формація на поверхні Марса, яка так нагадує нам знайому тварину?

«Круговий малюнок може бути пов’язаний з осіданням відкладень над похованим ударним кратером. Характерний ніс та рот, ймовірно, утворені вулканічним або грязьовим отвором, тому матеріал, що осідає над кратером, може бути лавою чи брудом», — пояснюють дослідники HiRise.

У MRO є «талант» знаходити знайомі образи на Марсі. Раніше ми бачили кратер «Щасливе обличчя», Біккера з «Маппет-шоу», величезне вухо або навіть цікаві ілюзії, що грають із нашим зором.

Раніше ми повідомляли про те, що Perseverance намалював на поверхні Марса «посмішку».

За матеріалами Uahirise.org.