Місяць повільно віддаляється від Землі й починає впливати на нас

Науковці розрахували, на яку відстань щороку Місяць віддаляється від Землі. Це впливає на тривалість доби на нашій планеті, й так триває вже мільйони років.

Місяць віддаляється
Місяць віддаляється. Джерело: www.space.com

Місяць віддаляється

Місячний цикл — одна з констант нічного неба, але насправді все не так, як здається. Вчені виявили, що Місяць віддаляється від Землі, й це змінює нашу думку про відносини планети з її єдиним природним супутником.

Це також має цілком реальний вплив на тривалість дня на нашій планеті, хоча й неймовірно повільно. Віддаляючись від Землі протягом мільйонів років, Місяць одночасно збільшує середню тривалість дня.

Нові розрахунки доби

Дослідження команди з Університету Вісконсин-Медісон зосередилося на гірській породі з формації віком 90 млн років. Завдяки цьому вони змогли проаналізувати взаємодію Землі з Місяцем 1,4 млрд років тому.

Виявилося, що Місяць віддаляється від Землі на 3,82 см на рік. Це означає, що з часом це призведе до того, що через 200 млн років земна доба триватиме 25 годин.

Стівен Меєрс, професор геонаук в Університеті Вісконсин-Медісон, сказав: «Коли Місяць віддаляється, Земля нагадує фігурку, що обертається». Тобто коли Місяць віддаляється, наша планета схожа на фігуриста, який сповільнюється, коли витягує руки».

Він додав: «Однією з наших цілей було використання астрохронології для визначення часу в найвіддаленішому минулому, для розробки дуже давніх геологічних шкал часу. Ми хочемо мати можливість вивчати гірські породи, яким мільярди років, у спосіб, який можна порівняти з тим, як ми вивчаємо сучасні геологічні процеси».

Це не єдина історія, яка нещодавно змінила наше розуміння Місяця. Науковці також щойно розкрили мільярди років таємниць, похованих під його поверхнею. І все це завдяки космічній програмі Китаю, яка виявила приховані структури, що можуть допомогти нам почати збирати докупи минуле супутника Землі.

За матеріалами www.msn.com