Місяць і сяйво да Вінчі: астрофотограф зазнімкував красивий небесний феномен

Астрофотограф Ендрю Маккарті опублікував черговий неймовірно ефектний космічний портрет. На ньому можна побачити супутника нашої планети та його сусідів по небу.

Місяць і сяйво да Вінчі. Джерело: Andrew McCarthy

Світлина Маккарті демонструє наполовину освітлений Місяць в оточенні зір і хмар. Це композитне зображення. Для його отримання Маккарті використовував дві камери та два телескопи.

Така техніка знімкування пояснюється тим, що Місяць на багато порядків яскравіший за зорі на небі й вони просто губляться в його світлі. Тому щоб отримати такий портрет, зазвичай використовують дві камери. Одна знімкує сам Місяць, а інша навколишнє тло. Потім їхні знімки поєднуються в єдине зображення.

Також можна звернути увагу, що хоча Місяць освітлений наполовину, ми все одно можемо побачити обриси його нічного боку та контури морів. Цей ефект іноді називають попелястим світлом або сяйвом да Вінчі. Він пояснюється тим, що відбите від Землі сонячне світло підсвічує поверхню Місяця. Найкраще його видно, коли місячний диск перебуває у стадії тонкого серпа.

Раніше ми розповідали про те, які планети можна буде побачити поруч із Місяцем у березні.