Місія Psyche продовжує підготовку до запуску

NASA опублікувала знімок, який демонструє підготовку космічного апарата Psyche. Його планується запустити восени 2023 року.

Апарат Psyche у чистій кімнаті. Джерело: Astrotech/NASA

Метою місії Psyche є Психея — 280-кілометровий астероїд, що відрізняється підвищеним вмістом металів. Багато вчених підозрюють, що він є уламком ядра протопланети, яка зруйнувалася на зорі існування Сонячної системи. Psyche має перевірити це припущення.

Спочатку запуск Psyche був запланований на жовтень минулого року з розрахунком на прибуття до Психеї у 2026 році. Однак через неготовність наземного симулятора апарата, NASA довелося перенести на рік дату його запуску. Згідно з новим планом польоту, Psyche вирушить в космос у жовтні 2023 року і досягне своєї мети у 2029 році.

Опублікований NASA знімок демонструє Psyche, який знаходиться в чистій кімнаті підприємства Astrotech. Апарат підключений кабелями до наземного обладнання для перевірки його систем. Його наукова начинка складається з чотирьох інструментів — мультиспектральної камери, нейтронного та гамма-спектрометра, а також магнітометра. Елементи двох останніх приладів помітні на знімку як кінчики двох чорних виступів на дальньому кінці космічного апарата.

Також можна звернути увагу на встановлений на корпусі апарата сріблястий циліндр із золотим сонцезахисним екраном. Це експериментальна система лазерного зв’язку DSOC (Deep Space Optical Communications). Вона повинна забезпечити місії набагато більшу швидкість передачі даних, ніж традиційний радіозв’язок, який підтримуватиметься за допомогою встановленої на Psyche антени з високим коефіцієнтом посилення.

Раніше ми розповідали про рішення NASA тимчасово припинити спроби розкрити сонячну батарею зонда Lucy.