LEGO випустили серію конструкторів Perseverance та Ingenuity

Інженери Лабораторії реактивного руху NASA (NASA-JPL) зайняті забезпеченням функціонування марсохода Perseverance та гелікоптера Ingenuity всередині кратера Єзеро на Марсі. Ці роботизовані дослідники продовжують пошуки давнього мікробного життя на Червоній планеті. Але деякі з тих самих інженерів також були зайняті роботою з конструкторами LEGO над новими моделями роботів-дослідників, які тепер офіційно поповнили лінійку LEGO Technic у масштабі 1:10, щоб надихнути наступне покоління науковців та інженерів.

Ця спільна робота демонструє постійну прихильність NASA до співпраці з приватним сектором для обміну ідеями та технічним досвідом через Програму технологічних партнерів JPL. Для цього нового набору LEGO на тему STEM конструктори LEGO прагнули дізнатися про інженерні аспекти гелікоптера та марсохода, щоб спроєктувати та побудувати найточніші моделі конструкторів.

LEGO Technic
NASA Mars Rover Perseverance із серії конструкторів LEGO Technic e масштабі 1:10

NASA та LEGO мають багату історію партнерства, яка бере свій початок у 1990-х роках, коли вони розробляли й створювали конструктори, щоб надихати наступне покоління вчених та інженерів. Серед моделей: місячний корабель Apollo 11, космічні «човники» Space Shuttle, телескопи Hubble та James Webb і ракета Saturn V.

Фігурки LEGO навіть відправлялися в космос. Під час місії NASA Juno до Юпітера на космічний корабель були прикріплені фігурки римського бога Юпітера, його дружини Юнони та італійського астронома Галілео Галілея у вигляді чоловічків знаменитої серії конструкторів. Зовсім недавно чотири фігурки LEGO полетіли у межах місії Artemis I.

LEGO Technic
NASA Mars Rover Perseverance із серії конструкторів LEGO Technic у масштабі 1:10

Марсохід Perseverance з гелікоптером Ingenuity на борту приземлився у кратері Єзеро 18 лютого 2021 року і допоміг отримати нові дані про те, яким міг бути давній Марс мільярди років тому. За майже 2,5 року перебування там Perseverance проїхав 18,87 км, збираючи зразки та скидаючи пробірки для них. Гелікоптер Ingenuity здійснив свій перший підйом на Червоній планеті 19 квітня 2021 року й успішно виконав 51 політ, налітавши 91,4 льотних хвилини на відстань у 11,7 км із максимальною висотою 18 м.

Раніше ми повідомляли про те, що лялька Snoopy відчула гравітацію всередині Orion.