Китайська компанія розпочала продаж квитків на польоти у космос

Китайська компанія Deep Blue Aerospace розпочала продаж квитків на польоти у космос. Очікується, що її апарати почнуть здійснювати суборбітальні польоти з 2027 року.

Deep Blue Aerospace продає квитки у космос
Deep Blue Aerospace продає квитки у космос. Джерело: Deep Blue Aerospace

Продаж квитків на польоти в космос

У четвер китайська компанія розпочала продаж двох квитків на комерційний космічний політ, запланований на 2027 рік.

Квитки, які продає компанія Deep Blue Aerospace, коштують 1,5 млн юанів (211 000 доларів США) і призначені для місць у суборбітальному польоті, під час якого пасажири протягом п’яти хвилин перебуватимуть у невагомості.

Вони надійшли у продаж о 18:00 за місцевим часом (10:00 за Гринвічем) у четвер під час онлайн-покупки, яку проводив засновник компанії Хуо Лян (Huo Liang), повідомила Deep Blue через свій акаунт у WeChat.

Клієнти повинні внести депозит у розмірі 50 000 юанів для бронювання квитків.

Комерційний сектор Китаю

Deep Blue Aerospace є лідером у зростаючому комерційному космічному секторі Китаю, який, як сподівається Пекін, наздожене таких конкурентів, як SpaceX Ілона Маска.

За даними державних ЗМІ, у 2023 році Китай здійснив 26 комерційних запусків, включаючи ракету «Чжуке-2» компанії LandSpace, першу у світі ракету, що працює на метановому паливі.

Компанія Deep Blue Aerospace заявила, що планує розробити ракетну технологію багаторазового використання, щоб зменшити витрати.

Суборбітальний космічний політ

Місія 2027 року буде суборбітальною, тобто пасажири досягнуть космосу, але не вийдуть на орбіту. За даними компанії, корабель перебуватиме в космосі близько 12 хвилин.

В останні роки в комерційну космічну галузь Китаю увійшло багато компаній. У травні CAS Space оголосила, що запустить польоти космічного туризму в Китаї 2028 року.

Пекін має власну амбітну офіційну космічну програму, плануючи до 2030-го здійснити пілотовану місію на Місяць і, зрештою, побудувати там базу.

Китайська компанія розпочала продаж квитків на польоти у космос