Космічні туристи місії Ax-2 покинули МКС та повертаються на Землю: відео

Космічний корабель SpaceX Dragon Crew з екіпажем космічних туристів Axiom Space Ax-2 успішно відстикувався від Міжнародної космічної станції та повертається на Землю. Екіпаж Ax-2 повертається після 10 днів перебування на орбіті Землі разом з астронавтами МКС, де проводив наукові експерименти. Тепер очікується, що капсула SpaceX Dragon Crew приземлиться біля узбережжя Флориди 31 травня о 5:00 ранку за київським часом. Це вже другий екіпаж астронавтів, що здійснює повністю приватну космічну місію.

Екіпаж AX-2
Екіпаж Ax-2. Фото: Axiom

«Ми отримали підтвердження того, що Dragon успішно зійшов з орбіти та продовжує свій шлях до Землі», — повідомили в Центрі управління польотами NASA в Х’юстоні.

«Повернення на Землю екіпажу Ax-2 займе щонайменше 12 годин», — сказав Джессі Андерсон з Axiom наприкінці прямої трансляції.

Екіпаж Axiom у складі чотирьох осіб стартував на початку цього місяця з Космічного центру Кеннеді у Флориді. Багатонаціональний екіпаж астронавтів провів понад 20 різних експериментів на борту МКС.

Axiom Mission 2
Перша жінка в космосі із Саудівської Аравії Райяна Барнаві у складі екіпажу Axiom Mission 2 проводить один з експериментів на МКС. Фото: Axiom Space

Фахівчиня місії Райяна Барнаві стала першою жінкою із Саудівської Аравії в космосі. До неї приєднався саудівський астронавт Алі аль-Карні. Командує місією колишня астронавтка NASA Пеггі Вітсон, після того, як минулого року компанія Axiom відправила свій перший приватний екіпаж астронавтів на МКС на 17 днів.

AX-2
Екіпаж Ax-2 прощається з МКС перед поверненням на Землю. Фото: Axiom Space

Axiom і SpaceX проведуть пряму трансляцію приземлення капсули Dragon на прізвисько Freedom, яка розпочнеться за кілька хвилин до запланованого приземлення.

Раніше ми повідомляли про те, як космоплан Virgin Galactic успішно здійснив тестовий політ.

За матеріалами Upi.