Каяк на Титані: NASA показала відео про підкорення людством Сонячної системи

NASA випустила відеоролик на тему майбутніх космічних польотів планетами та супутниками Сонячної системи та за її межами. Відео назвали Visions of the Future. Однохвилинний короткометражний фільм переосмислює дослідні плакати у стилі ретро-футуризму, випущені Лабораторією реактивного руху NASA у 2015 та 2016 роках, у вигляді анімованих мініпригод. При створенні плакатів художники були натхнені творами мистецтва 1936-1943 років.

Кадри показують, як люди в майбутньому зможуть перебувати в екстремальних і захопливих світах. Парашутист стрибає в затяжному стрибку на суперземлі HD 40307 g, туристи з космічного корабля спостерігають, як крижаний місяць Енцелада викидає водяні гейзери, гігантська повітряна база ширяє в густих хмарах Венери, а астронавт перепливає на каяку метан-етанове озеро на Титані. Трейлер продемонстрував безліч ідей про те, як майбутні покоління будуть пізнавати світи в Сонячній системі та за її межами.

Плакати NASA
Плакати NASA у стилі ретро-футуризму 40-х років XX століття

Такий тур, звичайно ж, виходить далеко за межі бюджетних та технічних можливостей NASA. Але аерокосмічна адміністрація зосереджена на відродженні дослідження Місяця людиною, сподіваючись знову висадити астронавтів на супутник Землі у 2020-х роках за програмою Artemis. Щодо Марсу, який ми ще не підкорили, NASA також може відправити туди людей до 2033-2035 років. Отже, деякі з показаних на відео футуристичних кадрів можуть стати реальністю у далекому майбутньому.

Нагадаємо, що підкорення чужих світів у Всесвіті є загрозливим учені попереджають про небезпеку зараження інопланетними організмами.