JUICE зробив перші селфі з орбіти: фото

Космічний зонд JUICE (Jupiter Icy Moons Explorer), що досліджуватиме Юпітер і його супутники, зробив перші селфі з орбіти на тлі Землі через кілька годин після успішного запуску. Апарат використовував свої фотокамери, розташовані на корпусі, щоб передати прощальні зображення перед відправленням до гігантської планети, подорож до якої триватиме наступні вісім років.

Селфі Juice на фоні Землі незабаром після запуску 14 квітня
Селфі JUICE на тлі Землі незабаром після запуску 14 квітня

Місія JUICE, організована Європейським космічним агентством (ESA), стартувала з космодрому у Французькій Гвіані 14 квітня. Фотографії з орбіти зроблені вже через кілька годин після старту. Зображення розміром 1024×1024 пікселів були частково затемнені та злегка оброблені перед публікацією з попереднім коригуванням кольору.

Селфі Juice на фоні Землі незабаром після запуску 14 квітня
Селфі JUICE на тлі Землі незабаром після запуску 14 квітня

Хоча завжди приємно бачити свіжі світлини планети Земля, зроблені з космосу, але космічний апарат призначений не для цього. На його борту є камери з високою роздільною здатністю, які використовуватимуться для знімків Юпітера та його супутників, коли JUICE досягне системи найбільшої планети у 2031 році. Для першого селфі використовувалась камера моніторингу, що спостерігатиме за розгортанням антени Radar for Icy Moons Exploration (RIME).

Мета JUICE

Днями JUICE продовжить розгортати робочі антени та штанги приладів, перш ніж здійснити серію гравітаційних маневрів поблизу Землі, Місяця та Венери перед остаточним виходом на траєкторію польоту до Юпітера. Тому він ще повернеться до нашої планети та, ймовірно, зробить кілька її фото з різних ракурсів.

Завдання космічного апарата — детально дослідити три крижані супутники Юпітера: Ганімед, Каллісто та Європу. Для цієї місії зонд має набір приладів дистанційного зондування та геофізичних інструментів для виявлення рідких океанів під поверхнею небесних тіл.

Місія JUICE завершиться у 2035 році падінням космічного апарата на поверхню Ганімеда.

Раніше ми повідомляли про те, як на JUICE встановили меморіальну табличку.