Інопланетян із TRAPPIST-1 офіційно запросили відвідати Землю та випити бурбон

Місто Лексінгтон, що розташоване у штаті Кентуккі, втомилося від того, що його існування залишається майже непоміченим людством. І ось, щоб заявити про себе на увесь світ, Лексінгтон зробив величезний галактичний крок, відправивши офіційне запрошення в космос. Це було повідомлення інопланетній цивілізації, яка або існує, або, можливо, не існує в сусідній зоряній системі.

Насправді така акція була не стільки науковою, скільки намагалась привернути увагу туристів. Якщо точніше, то це була реклама від VisitLEX — туристичного бюро Лексінгтона. Ініціатори цієї неординарної події повідомляють, що минулої осені вони відправили інфрачервоний лазерний сигнал до зоряної системи TRAPPIST-1. Це запрошення є результатом співпраці з інженерами, лінгвістами та Федеральним управлінням цивільної авіації. Зоря TRAPPIST-1 розташована на відстані 40 світлових років від Землі. Тому якщо там є розвинена цивілізація, що здатна слухати небо, вона отримає повідомлення у 2063 році.

VisitLEX
Відправлення повідомлення системі TRAPPIST-1 з міста Лексінгтон. Фото: VisitLEX

Саме повідомлення, надіслане в космос, містить растрове зображення простих чисел, елементів, які асоціюються з живими організмами, а також ілюструють воду, етанол і дофамін. Тут є візерунки коней і людей, а також пейзажі Лексінгтона. Крім того, в офіційному запрошенні — світлини міста й аудіозапис Ті Ді Янга, блюзового музиканта родом звідти.

TRAPPIST-1
Повідомлення, яке було зашифроване та відправлене системі TRAPPIST-1

VisitLEX також наголошує, що місцеві пагорби є ідеальним місцем для посадки космічних кораблів прибульців. Також серед атрибутів Лексінгтона коні та бурбон займають своє почесне місце в рекламному арсеналі туристичного офісу. Причому місцеві акцентують увагу саме на фірмовому алкогольному напої. Таким чином, за задумом туристичного агентства, зовнішній світ дізнається про смак місцевого бурбону через інопланетян.

Чи є життя на TRAPPIST-1?

На жаль, наразі невідомо, чи існує життя в системі TRAPPIST-1. Ще менше шансів того, що воно розумне. З минулого року відомо, що TRAPPIST-1b, одна з планет, що обертається навколо зорі TRAPPIST-1, взагалі не має атмосфери. Отже, це фактично виключає можливість існування життя на TRAPPIST-1b. Додаткові спостереження з космічного телескопа James Webb показали, що TRAPPIST-1c також не має атмосфери або, можливо, вона дуже розріджена. Однак у системі залишається ще п’ять екзопланет, одна з яких теоретично може мати атмосферу, а отже, підтримувати життя.

VisitLEX сподівається, що інопланетяни приймуть запрошення. Однак чи відгукнеться хтось, поки що залишається загадкою.

Раніше ми повідомляли про те, як позаземні цивілізації використовують світло зірок для міжгалактичного Інтернету.

За матеріалами gizmodo.com