Ілон Маск поділився приголомшливим фото запуску Falcon 9 із супутниками Starlink

У той час, як світові ЗМІ зчинили галас через те, що Ілон Маск нарешті придбав Twitter, він дивився в інший бік, насолоджуючись пуском однієї зі своїх ракет SpaceX, яка виводила наступну партію супутників Starlink. Приголомшливою світлиною Маск поділився зі своїми 110 мільйонами підписників у Twitter одразу після того, як став власником сервісу мікроблогів.

Зазвичай SpaceX Starlink запускаються з космічного центру Кеннеді на східному узбережжі США, проте 27 жовтня місія стартувала зі стартового комплексу 4E на базі космічних сил Ванденберг, на іншому кінці країни, в Каліфорнії. Під час останнього пуску ракета Falcon 9 вивела на орбіту групу з 53 інтернет-супутників Starlink.

Невдовзі ракета-носій першого ступеня здійснила ідеальну посадку на автономну платформу в Тихому океані.

Раніше ця ракета запустила супутник Sentinel-6 Michael Freilich, астероїдну місію DART та п’ять інших місій Starlink. Можливість повторного використання першого ступеня ракети-носія Falcon 9 є ключовою частиною бачення SpaceX щодо космічних польотів, оскільки цей процес прокладає шлях до зниження витрат на місії та більшої частоти запусків.

Наразі флот SpaceX налічує 3000 інтернет-супутників Starlink на орбіті, до того ж їхня кількість постійно зростає.

З моменту запуску широкосмугової послуги Starlink для приватних клієнтів у 2020 році SpaceX постійно розширює зону охоплення та наразі обслуговує понад 400 тисяч клієнтів у приблизно 36 країнах. Супутникова технологія забезпечує користування Інтернетом для людей, що живуть у сільській місцевості або в регіонах, де немає доступу до оптоволоконних кабелів та веж стільникового зв’язку.

Після початку російського вторгнення в Україну SpaceX почала відправляти термінали Starlink нашій країні. Військові США та України були приємно вражені тим, як добре себе показав Starlink в умовах російсько-української війни.

Раніше ми повідомляли про те, як супутник Starlink зафіксував драматичний момент на орбіті.