Гелловін-2023: як астронавти відсвяткували добру традицію на МКС

Плідна робота екіпажу на МКС також переривається на свята. Цього року астронавти взяли участь у святкуванні Гелловіну та прикрасити свої скафандри спеціальними костюмами у стилі «цукерки або життя». Маскарад на орбіті, який уже давно став свого роду доброю традицією, був проведений в японському модулі «Кібо» 31 жовтня.

Хелловін
Екіпаж експедиції МКС-70 позує в костюмах на Гелловін 31 жовтня 2023 року. Авторство зображення: Andreas Mogensen/ESA

Андреас Могенсен із Європейського космічного агентства (ESA) зробив світлину екіпажу у святковому маскараді й виклав її у соцмережі X, де запропонував глядачам вгадати, яка тематика прихована в цих нарядах.

Цього разу кожен член екіпажу вибрав свій власний стиль. Джасмін Могбелі вдяглась у костюм у формі коробки з написом «хліб», на якому розмістила свою фотографію разом із доньками. Сатоші Фурукава з Японського агентства аерокосмічних досліджень (JAXA) вибрав костюм із капелюхом Луїджі — одного з героїв відеоігор Super Mario від Nintendo.

Лорал О’Хара з NASA вдягла капелюх із тематикою Колорадо, на якому зображено гори та напис «Виходьте назовні: Ніколи не припиняйте досліджувати». Цей напис може бути пов’язаний із її запланованим виходом у відкритий космос, а зв’язок із Колорадо обумовлений дитинством астронавтки, яке вона провела в горах цього штату.

Нарешті, автор світлини Андреас Могенсен обрав капелюх із фольги та футболку з написом Birds aren’t real. Вонт асоціюються з інопланетним вторгненням і теоріями змов, які досить популярні серед молодого покоління — саме їх астронавт висміює своїм вбранням.

Згодом на офіційній сторінці NASA в X з’явилась інша тематична фотографія, де астронавти вдягнені в інших персонажів. Цього разу спробуйте вгадати без підказки, з чим асоціюються їхнє вбрання на світлині нижче.

Хелловін 2023 на МКС
Гелловін-2023 на МКС. Фото: NASA

Цей несподіваний вибір нарядів додає яскравості та гумору в робочий процес астронавтів на МКС, і нагадує про те, як важливо підтримувати веселий настрій в екстремальних умовах холодного космосу на висоті 400 км над поверхнею Землі.

Варто зазначити, що Гелловін відзначав лише американський сегмент станції. Російські космонавти не брали участь у святкуванні.

Раніше ми повідомляли про те, як телескоп NASA зазнімкував туманність у формі «примарної руки» на честь Гелловіну.