General Atomics побудує експериментальний місячний супутник

General Atomics отримала від компанії Advanced Space контракт на будівництво супутника Oracle. Він використовуватиметься для проведення експериментів у глибокому космосі.

Концепт супутника, створеного на базі платформи ESPA. Джерело: GA-EMS

У листопаді 2022 року Дослідницька лабораторія ВПС США (AFRL) оголосила про видачу 72-мільйонного контракту Advanced Space. Угода обговорює розробку космічного апарата Oracle. Він буде залучений у серії експериментів, які будуть проводитись у глибокому космосі.

Основним завданням Oracle стане тестування нової навігаційної системи, призначеної для використання за межами навколоземної орбіти. Для цього супутник буде виведений на околиці точки Лагранжа L1 системи Земля – Місяць, розташованої на відстані близько 320 тисяч км від нашої планети. Для експерименту Oracle оснастять комплектом оптичного устаткування, побудованого компанією Leidos. Іншим завданням апарата стане випробування екологічно чистого палива, розробленого AFRL.

Згідно з заявою General Atomics, як основу для конструкції Oracle буде взято супутникову платформу ESPA. Вона зокрема використовується для створення метеосупутників для потреб Космічних сил США. Це вже не перший «місячний» договір компанії. У 2021 році вона отримала 22 млн доларів на розробку проєкту невеликого реактора, який можна було б використати для демонстрації технології ядерного ракетного двигуна в навколомісячному просторі.

Нагадаємо, що недавно компанія Raytheon Intelligence&Space оголосила, що конструюватиме супутники для відстеження ракетних пусків на основі платформи, створеної Lockheed Martin.