ESA опублікувала нові знімки Меркурія

Європейська космічна агенція опублікувала нову серію знімків, зроблених 23 червня апаратом BepiColombo. Того дня він здійснив другий проліт Меркурія.

Селфі-камери BepiColombo

Нагадаємо, що BepiColombo складається з двох космічних апаратів (європейського та японського). На період міжпланетного перельоту обидва зонди перебувають у круїзній конфігурації та пристиковані один до одного. Через це вони не можуть використовувати свої наукові камери для знімкування Меркурія.

Схема розташування селфі- камер на апараті BepiColombo. Джерело: ESA

На щастя, на корпусі перелітного модуля MTM встановлені три селфі-камери, призначені для моніторингу технічного стану апарата. Вони можуть робити чорно-білі знімки розміром 1024×1024 пікселів. Цього достатньо для того, щоб знімкувати Меркурій та розглянути найбільші структури на його поверхні.

Нові знімки Меркурія

Нові знімки були зроблені з дистанції від 680 до 2862 км, невдовзі після проходження точки мінімального зближення. Завдяки умовам освітлення, височини на поверхні Меркурія відкидали довгі тіні, це дозволяє краще відчути топографію планети.

Серед зазнімкованих BepiColombo пам’яток Меркурія виявився 125-кілометровий кратер Хіні. На його дні розташована височина, яка на думку планетологів, є вулканом. Це робить кратер однією з пріоритетних цілей подальшого вивчення.

Також BepiColombo зазнімкував частину рівнини Жари. Це найбільша ударна структура Меркурія. Її діаметр складає 1550 км.

У майбутньому BepiColombo має виконати ще чотири прольоти Меркурія. Вони необхідні для погашення орбітальної швидкості апарата, що у майбутньому дозволить йому вийти на постійну орбіту навколо планети. Наступний візит BepiColombo до Меркурія відбудеться 20 червня 2023 року.