Де подивитися трансляцію запуску Starliner

У ніч з 6 на 7 травня відбудеться перший пілотований запуск нового космічного корабля NASA CST-100 Starliner. Усі розуміють, що це подія буде цікавою значно більшій кількості людей, ніж ті, що зможуть спостерігати за нею на мисі Канаверал. Тому для решти організували трансляцію.

Космічний корабель Starliner
Космічний корабель Starliner. Джерело: www.ixbt.com

Коли та як дивитися трансляцію запуску Starliner

Останні кілька тижнів усі любителі польотів у космос з нетерпінням чекають, коли на орбіту вирушить новий космічний корабель CST-100 Starliner. Цей політ називають початком нової американської пілотованої програми. Адже попри те, що розробником його є компанія Boieng, належати він буде NASA.

Старт відбудеться ввечері 6 травня з космодрому на мисі Канаверал. За північноамериканським часом це станеться пів на одинадцяту вечора. Однак в Україні це буде вже 3:34 ранку 7 травня. Багато любителів космічних запусків будуть спостерігати за стартом безпосередньо з Флориди, однак більшість зацікавлених у цьому людей все ж будуть позбавлені цієї можливості.

Саме тому чимала кількість медіа та незалежних аматорів організовуватимуть трансляцію цієї події. Тож кожен зможе обрати собі зручний варіант. Ми ж радимо вам дивитися запуск Starliner на офіційному каналі NASA за посиланням: www.youtube.com/watch?v=wb3qcR2tUQs

Чого очікувати від запуску

Компанія Boieng розробляла Starliner протягом 14 років. Докладно про те, як це відбувалося і чим цей апарат унікальний, можна прочитати ось у цій статті. Окремо можна зазначити, що з початком запусків цього корабля NASA отримає можливість запускати в космос 7 астронавтів за раз.

Starliner вже двічі літав у безпілотному режимі. Під час однієї з місій він навіть стикувався з Міжнародною космічною станцією. Тестова подорож, під час якої на борту перебуватимуть двоє астронавтів (Баррі Вілмор та Суніта Вільямс), теж передбачає зустріч із нею.

Стартувавши на ракеті Atlas 5, астронавти опиняться на орбіті, де й перебуватимуть протягом 7 травня, здійснюючи маневри, які виведуть їх до МКС. Саме ж стикування відбудеться 8 травня ввечері за київським часом. Загалом астронавти проведуть у космосі два тижні, після чого повернуться на Землю.

За матеріалами www.nasa.gov