Астронавт поділився приголомшливою світлиною Місяця з борту МКС

Астронавт NASA Метью Домінік поділився приголомшливим знімком, який він нещодавно зробив, перебуваючи на борту Міжнародної космічної станції (МКС). На світлині зображений великий Місяць, який підіймається над хмарами, що на кілька сотень кілометрів нижче.

Місяць
Вигляд на Місяць з борту МКС. Фото: Метью Домінік / NASA

«Піднявся на купол, щоб зняти тропічний шторм Хоне біля Гавайських островів, але одразу після того, як ми пролетіли повз шторм, Місяць почав сідати», — написав Домінік, який перебуває на борту МКС з березня.

Окрім роботи над різними науковими проєктами під час перебування на борту орбітальної лабораторії, Домінік також здобув репутацію талановитого фотографа. Астронавт ділиться своїми світлинами з 17 тисячами підписників у соціальній мережі X (колишній Twitter). Серед фото не лише Земля та її околиці, а й інтер’єр космічної станції. Він також любить випробовувати різні налаштування камери, щоб поекспериментувати з певними фотографічними техніками, такими як багаторазова експозиція.

Астронавт Метью Домінік експериментує із фотографією на борту МКС
Астронавт Метью Домінік експериментує з фотографією на борту МКС. Фото: NASA

Що робить роботу Домініка особливо цікавою, так це його готовність ділитися хитрощами своєї професії: більшість його фотопостів містять подробиці про те, як він робив кожен знімок.

Астронавти, які фотографують Землю з борту Міжнародної космічної станції, часто знімають з модуля Cupola із сімома вікнами, звідки відкривається панорамний вид на нашу планету і космос. Саме з цього панорамного модуля Домінік зробив свій надзвичайний знімок Місяця.

Іншим астронавтом, який провів чимало часу в Cupola, щоб зробити дивовижні знімки Землі, був Томас Песке. Француз показав, як багато планування потрібно для отримання зображень, і його зусилля, безумовно, не були марними.

Раніше ми демонстрували дивоглядні світлини Блакитного Супермісяця з України та світу.

За матеріалами digitaltrends.com