Астрофотограф опублікував епічний 164-мегапіксельний портрет Сонця

Відомий астрофотограф Ендрю Маккарті опублікував нове, дуже видовищне зображення. На цей раз він зазнімкував наше Сонце.

164-мегапіксельний портрет Сонця зроблений астрофотографом Ендрю Маккарті. Джерело: Andrew McCarthy

За словами Маккарті, повна роздільна здатність його знімку становить 164 мегапікселі. Він зроблений за допомогою телескопа. Щоб отримати знімок, Маккарті знадобилося кілька годин.

Опубліковане Маккарті зображення, відрізняється дуже високим ступенем деталізації. На ньому можна побачити протуберанці, характерні гранули на сонячній поверхні (вони виникають через конвекцію плазми), а також групу плям. Плями на Сонці виникають через вихід у сонячну фотосферу сильних магнітних полів. Вони здаються темнішими, ніж навколишня поверхня через їх нижчу температуру.

Сонячні протуберанці. Джерело: Andrew McCarthy

У момент знімання група плям «дивилася» прямо на Землю. Фахівці з космічної погоди ретельно відстежують подібні утворення. Річ у тім, що плями часто є джерелами потужних спалахів та корональних викидів маси. У тому випадку, якщо в момент такої події вони знаходяться на одній лінії із Землею, за кілька днів на нашій планеті відбувається геомагнітна буря. Вона створює перешкоди для радіозв’язку, може вплинути на стан космічних апаратів, і навіть призводить до утворення інтенсивних полярних сяйв.

Група сонячних плям. Джерело: Andrew McCarthy

Це далеко не перший дивовижний знімок, опублікований Ендрю Маккарті. Серед його найвідоміших робіт — знімок транзиту МКС на тлі Моря Спокою, фотографія покриття Марса Місяцем, а також зображення залишку наднового.