Компанія Amazon провела цікавий експеримент на борту МКС

Axiom Space протестувала хмарний пристрій Amazon Web Services Snowcone на борту МКС. Це сталося ще у квітні під час першої приватної місії з екіпажем на Міжнародну космічну станцію, але про цей експеримент Amazon повідомила лише зараз.

Твердотільний накопичувач AWS Snowcone на МКС
Твердотільний накопичувач AWS Snowcone на Міжнародній космічній станції під час місії Axiom Space AX-1. Фото: Amazon

Суть експерименту була у прискоренні обробки даних. Під час місії алгоритм машинного навчання на пристрої автоматично переглядав, каталогізував та ідентифікував об’єкти на великомасштабних фотографіях, зроблених Axiom з орбіти. Усунення необхідності передачі даних на Землю і назад скоротило 18-годинний процес приблизно до 20 хвилин.

Amazon повідомляє, що твердотільний накопичувач Snowcone, що використовується для передачі локальних даних у хмару, перед місією пройшов сертифікацію NASA без будь-яких модифікацій, за винятком зовнішнього покриття — його обмотали жовтою плівкою. Однак у майбутньому Amazon може внести зміни, наприклад, для оптимізації ваги, довговічності та захисту від космічної радіації та променів.

Деріл Шак та Клінт Крозьє
Деріл Шак, менеджер з розвитку бізнесу AWS в галузі дослідження космосу (ліворуч), і Клінт Крозьє, директор з аерокосмічних та супутникових технологій в AWS із твердотільним накопичувачем Snowcone. Фото GeekWire

«Це вперше, коли Amazon Web Services вивела на орбіту пристрій хмарних обчислень загального призначення», — сказав Клінт Крозьє, директор з аерокосмічних та супутникових технологій в AWS, відставний генерал-майор ВПС США, який займався розвитком Космічних сил США.

За словами Крозьє, компанія сподівається, що можливості хмарних обчислень Amazon зрештою будуть розширені до приватних космічних станцій, супутників та поверхні Місяця з широким спектром можливих програм.

Нагадаємо, що раніше Amazon уклав найбільший в історії пусковий контракт.

За матеріалами GeekWire