Запуск Starliner відклали

Старт космічного корабля Starliner компанії Boeing, що мав відбутися в ніч з 6 на 7 травня з мису Канаверал, відклали. Причиною цього стала ракета Atlas 5, яка мала вивести його на орбіту. Коли відбудеться новий старт, наразі невідомо.

Запуск Starliner відклали
Запуск Starliner відклали. Джерело: www.space.com

Відкладений запуск

Довгоочікуваний старт космічного корабля Starliner, запланований на 3:36 ранку 7 травня за київським часом, відклали. Приблизно за дві години до призначеного моменту інженери дійшли висновку, що ракета Atlas 5 у чинній конфігурації не повністю відповідає вимогам безпеки.

Причиною цього назвали вібрації, виявлені під час передпольотної підготовки. Хоча ракета Atlas 5 без жодних аварій використовується вже понад 20 років, людей на орбіту вона виводить вперше. Тож фахівці вирішили відкласти запуск.

Коли він відбудеться, досі не оголошено. Резервні вікна є 7 та 10 травня, тож усі очікують на офіційне повідомлення NASA. Тоді й стане відомо, коли ж нарешті Суніта Вільямс і Баррі Вілмор вирушать до МКС.

Чим важливий політ Starliner

Усі, хто мають хоч якийсь стосунок до космічної програми США, чекають на запуск корабля Starliner із великим нетерпінням. Багаторічні перенесення й без того змусили всіх сумніватись у можливості компанії Boieng створити те, що вони обіцяли — транспортну систему, здатну доправляти на МКС одразу сімох астронавтів.

Якщо все пройде вдало, Вільямс і Вілмор стануть першими з 1968 року людьми, які полетять у космос зі стартового майданчика бази космічних сил. Вони ж будуть першими з 1963 року, хто подорожуватиме на ракеті серії Atlas.

Найголовніше те, що NASA прагне нарешті довести — Starliner таки може возити людей. В разі успіху він уже наступного року почне виконувати планові рейси на МКС. Таким чином, США матимуть два різні кораблі для польотів туди.