Японський стартап пропонує помилуватися космосом з аеростата

Японський космічний стартап «Івая Гікен» запропонував усім охочим політ на висотному аеростаті для вивчення космосу. Представлена ним двомісна кабіна зможе піднятися на висоту 25 км, звідки вже можна побачити округлість форми Землі.

Висотний аеростат
Кабіна висотного аеростата від «Івая Гікен». Джерело: AP Photo/Eugene Hoshiko

Незабутня подорож від «Івая Гікен»

Японський стартап «Івая Гікен» заявив у вівторок, 21 лютого, про готовність відправити всіх охочих у висотний політ з метою отримати досвід, близький до того, який отримують космічні туристи в орбітальних та суборбітальних польотах.

Зробити це можна буде за допомогою висотного аеростата, здатного підійматися на висоту 25 км. Засновник компанії, яка базується у Саппоро на півночі країни, Кейсуке Івая працює над проєктом з 2012 року. Нещодавно для його реалізації до «Івая Гікен» приєдналася туристична компанія JTB Corp.

На пресконференції усі охочі змогли подивитися на вуглепластикову кабіну діаметром 1,5 м, яка має величезні вікна для огляду. Саме вона буде підвішена під аеростатом та доправить двох пасажирів туди, де небо чорне навіть удень.

Аеростат як космічний транспорт

Використання аеростатів для досягнення космосу не є новою ідеєю. Однак досі ніхто їх не використовував для того, аби піднятися на таку висоту. За словами Іваї, головною метою проєкту є надання багатьом людям можливості отримати «космічний» досвід.

Висота у 25 км, на яку буде підійматися аеростат, — ще зовсім не межа космосу, а лише середина стратосфери. Тож із досвідом космічних туристів це складно порівняти. Зате і платити по 55 млн доларів за місце не треба.

За словами представників «Івая Гікен», подорож на їхньому аеростаті коштуватиме 180 тис. доларів, що менше, ніж просить Virgin Galactic за суборбітальний політ. За цю ціну японський стартап пропонує своїм клієнтам двогодинний підйом на висоту, звідки вже можна переконатися, що Земля кругла, і годину милування космосом.

Приймання заявок на політ відкрите вже зараз. Туристи не потребуватимуть тієї довгої підготовки, яку обов’язково проходять усі, хто збирається у позаземну подорож. Крім того, компанія «Івая Гікен» переконує, що подбала про безпеку польоту.

За матеріалами Hhys.org.