ВПС США побудують космічний кіберполігон

Дослідницька лабораторія ВПС США планує запустити у космос чотири кубсати та створити окремий центр керування ними та необхідну для цього структуру. Усе це буде використовуватися як кіберполігон для відпрацювання протидії хакерським атакам на супутники.

У космосі збудують кіберполігон
Кібербезпека у космосі. Джерело: www.forbes.com

Кіберполігон у космосі

Дослідницька лабораторія Військово-повітряних сил США планує створити перший космічний кіберполігон. Вона будує його разом із некомерційною науково-дослідною організацією Stephenson Stellar Corp. Про це заявив співробітник Інформаційного управління лабораторії Томас Парізі. Програма передбачає створення умов для відпрацювання фахівцями різних космічних організацій відбиття кібератак на супутники.

Важливою є можливість проводити навчання із залученням реальних супутників і систем управління, аналогічних тим, що використовуються у звичайній роботі різних космічних організацій. З цією метою на орбіту виведуть чотири кубсати, які імітуватимуть орбітальне угрупування.

За словами Парізі, апарати вже виготовлені, але реалізація решти задуманого потребує додаткового фінансування з боку Космічних сил та інших подібних організацій. Адже треба ще запустити супутники та побудувати центр управління ними й усю супутню інфраструктуру.

Орбітальне кіберпротистояння

Війна в Україні призвела до посилення загрози кібератак на супутники. Американські військові виявили, що принципи, за якими вони досі будували свої комунікації в космосі, малоефективні, та вирішили будувати нову, гнучкішу систему.

Особлива увага у ній приділятиметься кібербезпеці та залученню комерційних партнерів. Однак системи космічного зв’язку та спостереження містять багато унікальних елементів як на Землі, так і в космосі. Тож прямо перенести на них цивільний досвід боротьби з хакерами не вийде.

Китайці вже оголосили, що для протистояння зі США у космосі розробляють комбіновані методи нейтралізації супутникових угрупувань, які включатимуть застосування ракетної зброї та хакерські атаки. Схоже, що саме для розробки методів протидії таким сценаріям і призначений новий полігон.

Приєднуйтесь:https://t. me/ustmagazine