Virgin Orbit виведе на 500-кілометрову орбіту військовий супутник

Virgin Orbit завершує підготовку до своєї місії Straight Up у прагненні конкурувати зі SpaceX та Rocket Lab для розгортання малих супутників. Старт відбудеться у середу, 29 червня, з космічного порту Мохаве у Каліфорнії. У межах місії планується виведення на орбіту корисного навантаження для програми космічних випробувань Міністерства оборони, яка стане першим нічним запуском компанії.

LauncherOne
Ракета-носій LauncherOne відділяється від Boeing 747. Фото: Virgin Orbit

Straight Up буде першою місією Virgin Orbit із січня 2022 року та четвертою загалом. Цільова орбіта для місії становитиме 500 км над поверхнею Землі з нахилом 45 градусів.

Старт із Boeing 747

У той час як SpaceX і Rocket Lab використовують вертикальний старт із землі для відправлення своїх ракет та корисного навантаження в космос, Virgin Orbit використовує 20-метровий прискорювач LauncherOne, прикріплений до модифікованого Boeing 747 для запуску ракети з верхніх шарів тропосфери. Як тільки літак повністю звільняється від хмар на висоті близько 9 км, ракета-носій відокремлюється та запускає двигун для виведення корисного навантаження у космос.

LauncherOne. Джерело: Virgin Orbit

Подібний спосіб запуску малих супутників має низку переваг у порівнянні з конкурентами Virgin Orbit. Такі місії відбуваються швидше і коштують набагато дешевше.

Історія Virgin Orbit

Virgin Orbit була заснована Річардом Бренсоном 2017 року. Після тривалих випробувань перший комерційний політ відбувся 2021-го. На сьогодні ракети LauncherOne доправили на орбіту низку комерційних, цивільних супутників, а також виконували оборонні замовлення.

Оскільки місія Straight Up проходить уночі, прямої трансляції події не буде. Проте компанія обіцяє тримати зацікавлених людей у ​​курсі подій через свої облікові записи в соціальних мережах.

Нагадаємо, що раніше Virgin Galactic скасувала всі пасажирські рейси в космос у 2022 році.