Вглиб зоряного океану (фото)

Представлене зображення було отримано оглядовим телескопом VLT. Воно демонструє незліченну безліч зір туманності IC4701.

Емісійна туманність IC4701. Джерело: ESO/VPHAS+ team. Acknowledgement: Cambridge Astronomical Survey Unit

IC4701 розташована на відстані 5 тисяч світлових років від Землі у напрямку до сузір’я Стрільця. Вона класифікується як емісійна туманність. Це означає, що IC4701 світиться через іонізацію її власного газу, спричинену потужним випромінюванням новонароджених зір. Саме світіння водню надає їй характерний червоний колір.

На знімку також можна побачити характерні темні хмари. Це ділянки, де щільність пилу настільки велика, що вона повністю поглинає світло фонових зір.

Туманність IC4701 — це частина більшого газопилового комплексу, який, по суті, є гігантським зоряним пологовим будинком. Більшість із новонароджених світил є червоними карликами, які набагато холодніші та випромінюють менше світла, ніж наше Сонце. Але серед них також трапляються й більш гарячі сонцеподібні зорі та навіть зорі-гіганти, які відіграють роль справжніх маяків, які висвітлюють галактичні простори.

Раніше ми писали про знайдену всередині галактики Андромеда гігантську кисневу туманність.