У космосі знайдене джерело зародження життя на Землі

Життя на нашій планеті виникло в ранній період її історії, коли хімічних інгредієнтів для його розвитку було недостатньо. Існує гіпотеза, що будівельні блоки життя прибули на Землю завдяки кометам та астероїдам. Однак нові дослідження вказують на можливий важливий внесок космічного пилу в цей процес.

Ілюстрація зоряного пилу від вибуху наднової
Ілюстрація зоряного пилу від вибуху наднової. Зображення згенероване сервісом Gencraft

Довго вважалося, що космічний пил не міг бути основним джерелом зародження життя через спосіб його розподілу. Але вчені виявили, що цей пил може накопичуватися в осадових відкладеннях, викликаючи концентрацію пребіотичного матеріалу.

Група дослідників використовувала оцінки швидкості накопичення космічного пилу та комп’ютерне моделювання, щоб вивчити його розподіл у відкладеннях із плином часу. Виявилося, що концентрація пилу була значно вищою, ніж у випадку зіткнення з кометами та астероїдами. Також важливою стала роль танення і замерзання льодовикових областей, що сприяло збільшенню концентрації хімічних речовин.

Ці висновки вказують на те, що космічний пил міг відігравати ключову роль у виникненні життя. Його концентрація в окремих регіонах, таких як підльодовикові озера, може бути важливою утворювальною умовою для пребіотичних хімічних речовин.

Хоча ще потрібно багато вивчити про раннє життя та процеси його утворення на Землі, вже очевидно, що космічний пил грав важливу роль у створенні будівельних блоків життя. Від пилу виникли речовини, які, зрештою, стали основою для появи всього живого на планеті.

Раніше ми повідомляли про те, як місячний пил врятує Землю від глобального потепління.

За матеріалами universetoday.com