Створений сервіс для стеження за спостереженнями James Webb та Hubble у реальному часі

За насолоду захоплюватися світлинами різнобарв’я космосу ми вдячні космічним телескопам. Найчастіше зворушливі знімки надають нам James Webb та Hubble, які майже щотижня викладають результати своїх спостережень. Але чи можливо перевірити, за чим вони наразі спостерігають? На щастя, NASA створила сервіс Space Telescope Live, який дозволяє приєднатися до наукових місій космічних телескопів та спостерігати за тим, на які об’єкти в космосі наразі дивляться James Webb та Hubble в реальному часі.

Космічний телескоп James Webb

Для доступу до вебінструментів космічного телескопа James Webb і Hubble відвідайте WebbTelescope та HubbleSite відповідно. За посиланням ви потрапите на портал, який відображає актуальні та минулі спостереження телескопа, а також надає багато деталей щодо проведених досліджень ще до того, як вони будуть опубліковані назагал.

На момент написання новини James Webb вивчав квазар J110041.94+580001.3 за допомогою інструментів NIRSpec і MIRI. Це дослідження проводиться у межах загального вивчення надмасивних чорних дір та активних галактик на відстанях z ~4–6. Своєю чергою Hubble проводив дослідження міжгалактичного середовища для визначення фізичних умов та етапів еволюції газових гало на прикладі об’єкта QSO-J1427+2632. Зображення, які ви побачите на обох трекерах, не будуть схожі на ті яскраві світлини, які публікуються в Інтернеті. Все тому, що ви бачитимете необроблені дані, як їх отримують оператори телескопів.

HST10
Спостереження James Webb за об’єктом HST10

Відвідувачі мають можливість переглядати старіші спостереження за допомогою кнопок «Попередня ціль», а також дізнатися про майбутні наукові місії кнопкою «Наступна ціль». Окрім розмаїття об’єктів, що спостерігаються телескопами — від туманностей до зір і галактик, — сервіси дають нам уявлення про те, як найпродуктивніші обсерваторії сучасності стежать за своїми цілями на небі, а також показують, скільки різних спостережень вдається їм провести за один день.

Раніше ми повідомляли про те, як був розкритий секрет яскравих фотографій James Webb.

За матеріалами digitaltrends.com