США запровадять санкції проти російської космічної програми

Президент США Джо Байден пообіцяв запровадити санкції проти космічної програми Росії через вторгнення її військ в Україну. Про це він заявив у телезверненні до американского народу.

Джо Байден. Источник: BBC

За словами Байдена, США збираються перекрити понад половину імпорту високих технологій до Росії. Це завдасть удару по її здатності модернізувати російські збройні сили та по можливостях аерокосмічної індустрії, зокрема й у космічній програмі.

Прем’єр-міністр Великобританії Борис Джонсон також заявив, що санкції мають торкнутися космічної співпраці з Росією. За словами британського лідера, досі він виступав загалом за продовження творчої та наукової співпраці. Але за нинішніх обставин важко зрозуміти, як вона зможуте тривати у звичайному режимі.

У свою чергу, в опублікованому 24 лютого повідомленні NASA заявила, що нові обмеження не вплинуть на операції, пов’язані з МКС. Щодо голови держкорпорації «Роскосмос» Дмітрія Рогозіна, то він різко відреагував на промову Байдена, серед іншого, заявивши, що в разі блокування співпраці некерована МКС може зійти з орбіти та впасти на територію США чи Європи.

Раніше ми писали про плани NASA продовжити експлуатацію МКС до 2030 року.