Компанія SpaceX здійснила неймовірний подвиг у космічній індустрії

Запуск ракети Falcon 9 у неділю 19 червня дозволив SpaceX встановити новий рекорд. Приватна космічна компанія Ілона Маска здійснила три запуски лише за 36 годин — це неймовірний подвиг для космічної галузі. Така висока інтенсивність запусків є найшвидшою в історії будь-якої комерційної компанії, повідомляє Space.

Запуск ракети-носія SpaceX Falcon 9
Запуск ракети-носія SpaceX Falcon 9. Фото: Unsplash / SpaceX

Перша місія відбулася у п’ятницю, 17 червня, коли SpaceX відправила в космос свої інтернет-супутники Starlink з Космічного центру Кеннеді NASA у Флориді. У суботу 18 червня був успішно відправлений радіолокаційний супутник для німецьких військових із бази космічних сил Ванденберг у Каліфорнії. 19 червня двоступенева ракета Falcon 9 вивела супутник зв’язку Globalstar на орбіту, завершивши рекордний челендж. Варто зазначити, що перший ступінь ракети Falcon 9 вже 12 разів побував у космосі й успішно повернувся із самостійними приземленнями.

Успіх минулих вихідних викликав у багатьох ентузіастів космосу навіть запаморочення від хвилювання. Минуло лише сім років після першого успішного старту та приземлення ракети Falcon 9, а вже цьогоріч SpaceX справді прискорила темпи запуску, досягнувши трьох за півтора дня. Старт недільного ранку був 26-м за рахунком у 2022 році, а рік іще триває. Цілком можливо, що це не останній рекорд SpaceX.

Раніше Ілон Маск назвав терміни готовності Starship до першого орбітального польоту.