Solar Orbiter зазнімкував комету Леонарда

Європейське космічне агентство (ESA) опублікувало відео, отримане зондом Solar Orbiter. Воно демонструє комету Леонарда (C/2021 A1 Leonard).

Наразі комета Леонарда наближається до перигелію своєї орбіти (вона пройде його 3 січня 2022). Під дією сонячного світла летючі речовини, що покривають її ядро, сублімують. Завдяки цьому комета отримала кому (яскраву хмару, що оточує її ядро) та хвіст.

Опубліковане ESA відео було складене зі знімків, зроблених у проміжку з 17 по 19 грудня. На початку знімкування комета Леонарда перебувала між Сонцем та Solar Orbiter, її хвіст був спрямований у бік космічного апарата. Надалі «небесна мандрівниця» змінила своє положення, що дозволило краще розглянути її шлейф. Варто зазначити, що на перших кадрах комета має кулястий вигляд — це пов’язано з тим, що незадовго до знімкування вона пережила великий спалах (викид речовини з поверхні ядра).

На опублікованому записі також можна побачити смугу Чумацького Шляху та дві планети Сонячної системи — Меркурій та Венеру. Вони розташовані у правому верхньому куті. Венера — набагато яскравіша та рухається зліва направо.

Раніше ми розповідали про дивовижний знімок комети Леонарда, зроблений з території Намібії.