Що це було? Над Києвом помітили «НЛО». ВІДЕО

Проти ночі 17 серпня мешканці Києва та інших міст України стали свідками незвичайного явища: яскравого спалаху в небі. Як з’ясувалося, це було не що інше, як космічне сміття, яке згоріло в атмосфері Землі. За попередніми даними, це міг бути один із супутників Starlink або уламок китайської ракети.

Що це було?

У соціальних мережах з’явилися повідомлення про яскравий спалах, помічений у небі над Києвом. Очевидці події активно обговорювали побачене, висуваючи різноманітні версії — від метеора до появи НЛО.

Однак, як з’ясував Universe Space Tech, причиною такого незвичайного явища стало космічне сміття, яке увійшло в атмосферу Землі та згоріло. Використовуючи дані сервісу Space-track.org, найімовірніше, це був один із супутників системи Starlink або ж уламок китайської ракети Long March 6A, що розпалася на орбіті кілька днів тому.

Космічне сміття відрізняється від метеорів повільнішим рухом, багряним відтінком та частою фрагментацією. Саме такі характеристики й мав об’єкт, помічений у небі над Києвом.

Що таке космічне сміття?

Космічне сміття — це будь-які штучні об’єкти, що перебувають на орбіті Землі й більше не виконують корисних функцій. Це можуть бути відпрацьовані супутники, уламки ракет, а також дрібні частинки фарби чи палива. Космічне сміття становить серйозну загрозу для активних супутників та космічних станцій, оскільки зіткнення з ним може призвести до їхньої руйнації.

Астрономи знайшли галактику, яка втратила свій «хвіст»