Шахтарський стартап AstroForge обіцяє дві місії до кінця 2023 року

Стартап AstroForge, який ставить собі за мету видобуток корисних копалин на астероїдах, заявив, що вже до кінця 2023 року запустить у космос дві місії. Перша з них демонструватиме технології перероблення металів. Друга ж пролетить повз навколоземний астероїд.

Апарат Brokkr-2, що полетить до астероїда
Апарат Brokkr-2, що полетить до астероїда. Джерело: OrbAstro

AstroForge готується до запуску місій

Стартап AstroForge, який вже кілька років обіцяє розпочати видобування корисних копалин на астероїдах, цьогоріч збирається зробити перші практичні кроки до реалізації своєї програми. 24 січня його представники пообіцяли, що до кінця 2023-го у космос полетять дві місії.

Перша з них називатиметься Brokkr-1. Вона буде заснована на платформі з шести з’єднаних між собою кубсатів і працюватиме на орбіті Землі. Запустять її вже у квітні 2023 року в межах місії Transporter-7 компанії SpaceX.

Основною метою Brokkr-1 стане демонстрація розробленої AstroForge технології видобування металів з астероїдів. Апарат спробує випарувати лазером невелику кількість матеріалу, що імітує астероїд,. А потім розділить речовини та виділить із них цінні метали.

Політ до астероїда

Друга місія під назвою Brokkr-2 має стартувати у жовтні 2023 року. Це буде значно більший апарат, маса платформи якого становитиме 100 кг. Його основною метою стане наближення до одного з навколоземних астероїдів і вивчення його складу та поверхні.

Апарат збудувала та сама британська компанія OrbAstro, що і Brokkr-1. Очікується, що його запустять як додаткове навантаження разом із другою місячною місією Intuitive Machines на ракеті Falcon 9. Конкретна ціль місії поки що не названа, але очікується, що це буде зовсім невеликий астероїд діаметром до 100 м.

Компанія усвідомлює, що місія Intuitive Machines може у жовтні й не стартувати, але заявляє, що за перенесення строків усе ще залишається можливість відвідати астероїд аж до квітня 2024 року.

За матеріалами Spacenews.com.