Росія відмовиться від використання МКС після 2024 року

Росія припинить свою участь у розвитку МКС після 2024 року. Замість цього «Роскосмос» сконцентрує свої зусилля на створенні власної космічної станції. Про це заявив його новий голова.

Росія відмовиться від міжнародної співпраці по розбудові МКС
Росія відмовиться від проєкту МКС

Росія відмовиться від участі у проєкті МКС

Новий очільник «Роскосмосу» Юрій Борісов, який менш ніж два тижні тому замінив на цій посаді Дмітрія Рогозіна, заявив, що росія припинить міжнародну співпрацю щодо МКС. Про це він повідомив на зустрічі з президентом рф.

За словами Борісова, станеться це після 2024 року, але рішення прийняте вже зараз. Пов’язано це зі створенням власної космічної станції, якій буде приділятися основна увага. Свої зобов’язання перед партнерами росія обіцяє виконати.

«Я вважаю, що майбутнє російської пілотованої космонавтики насамперед має базуватися на зваженій і системній науковій програмі, аби кожен політ збагачував нас знаннями у галузі космосу», — заявив він.

Перспективи російського космосу

Про яку конкретно російську орбітальну станцію говорив Борісов, не дуже зрозуміло. Розмови про створення національної орбітальної бази точаться в Росії з 2014 року. Відома також її неофіційна назва — РОСС (Російська орбітальна службова станція).

Однак за вісім років не був завершений навіть її ескізний проєкт. Рогозін цієї весни давав розпорядження закінчити його до кінця цього року. Однак між ним та готовим до запуску модулем величезна відстань.

Модуль «Наука», стикування якого з МКС минулоріч створило велику небезпеку для станції, росія будувала 25 років. А тепер її космічні підприємства перебувають під санкціями через війну в Україні. Тож перспективи запуску до кінця 2024 року хоча б основного модуля здаються вкрай сумнівними.

За матеріалами www.rosbalt.ru