Rocket Lab запустила японський супутник зі свого комплексу в Новій Зеландії

Новозеландська компанія Rocket Lab та Японія починають нову цікаву космічну місію. Вона може розширити знання про нашу планету.

Rocket Lab запустила японський супутник
Старт ракети. Джерело: enovosty.com

Новий запуск Rocket Lab

Каліфорнійська компанія Rocket Lab, яка спеціалізується на виведенні невеликих апаратів на орбіту, запустила японський супутник у п’ятницю з комплексу космічної компанії на новозеландському півострові Махіа.

Місія під назвою «Пробудження Бога Місяця» спочатку була запланована на середу, але була відкладена через прогноз сильного вітру. Ракета Electron стартувала о 8:06 за київським часом.

Носій успішно вивів на орбіту супутник TSUKUYOMI-I від імені японського стартапу Institute for Q-shu Pioneers of Space Inc, йдеться у повідомленні Rocket Lab, опублікованому через дві години після запуску.

Що відомо про місію?

Запущений апарат оснащений SAR. Це радарний супутник із синтезованою апертурою, названий на честь японського бога Місяця. За повідомленнями компанії, він займатиметься збиранням зображень Землі. Це вже десятий запуск цієї ракети у 2023 році, що дозволяє їй перевищити власний рекорд у дев’ять стартів, встановлений торік.

Також цікавим є те, що ракета Electron уже у сорок друге запускається з Махії або з Середньоатлантичного регіонального космодрому на острові Воллопс (штат Вірджинія), починаючи з 2017 року. Сама компанія була заснована в Новій Зеландії ще 2006 року.