PSP скоригував курс

15 травня зонд PSP (Parker Solar Probe) виконав корекцію курсу, метою якої було виправити помилки в траєкторії, що залишилися після прольоту Венери у лютому цього року. Коректування завершилося успіхом. Під час 39-секундного маневру зонд змінив свою швидкість на 91 см/с.

Parker Solar Probe в уявленні художника. Джерело: Johns Hopkins University Applied Physics Laboratory

Попри, здавалося б, зовсім незначну різницю, корекція курсу мала величезне значення для майбутнього PSP. Завдяки їй зонд зможе виконати три остаточних гравітаційних маневри в околицях Венери. Перший із них відбудеться 16 жовтня. Апарат пройде на відстані 3786 км від поверхні планети. Маневр дозволить PSP зменшити значення перигелію своєї орбіти до 8,5 млн км, що стане новим рекордом.

Наступного разу PSP навідається до Венери 21 серпня 2023 року. Після маневру значення його перигелію скоротиться до 7,2 млн км. Останній візит до другої від Сонця планети запланований на 6 листопада 2024-го. Потім PSP вийде на фінальну 88-денну орбіту з перигелієм, який розташований на відстані всього в 6,2 млн км від сонячної поверхні. На такій дистанції теплозахисний екран апарата буде розігріватися до температури 1370°C. Це приблизно втричі вище, ніж температура освітленої сторони Меркурія.

За матеріалами: https://blogs.nasa.gov