Приєднуйтесь до NASA Space Apps Challenge та отримайте шанс поїхати до США і створити власний стартап!

Щороку в усьому світі відбувається NASA Space Apps Challenge. Це найбільший космічний хакатон, який проходить під егідою NASA у різних країнах. Цього року космічні ентузіасти зберуться на хакатон 5–6 жовтня.

Суть хакатону полягає у тому, що тисячі людей з усього світу об’єднуються в команди і протягом 48 годин розв’язують практичні завдання від NASA. Серед них, зокрема, такі: створити вебпрограму, застосунок, відео, анімацію тощо. Зазвичай, усі завдання об’єднані однією темою. Цього року вони стосуються Сонця та його впливу на Землю.

Під час виконання завдань учасникам допомагають досвідчені ментори — експерти у галузях, дотичних до космосу. А після підготовки команди презентують свої проєкти журі, яке й визначає переможців місцевих етапів. Під час оцінювання враховуватимуть такі критерії: вплив, креативність, наукова обґрунтованість, відповідність завданню та якість презентації. Проєкти-переможці змагатимуться на глобальному етапі за можливість поїхати до центру NASA у США.

NASA Space Apps Challenge відбувається і в Україні. Вже традиційно локальний дніпровський етап хакатону організовує ГО «Асоціація Ноосфера», заснована підприємцем і меценатом Максом Поляковим. Це вже увосьме організація влаштовує захід для космічних ентузіастів. А торішній хакатон у Дніпрі став рекордним — зібрав  245 учасників із різних міст України, а також Греції, Литви та Норвегії.

Цього року, крім можливості позмагатися за участь у глобальному етапі, переможці з України отримають шанс реалізовувати власні проєкти на базі Noosphere Engineering School у восьми містах України. Команди отримають менторські сесії від експертів інжинірингових лабораторій, допомогу в розробці стратегії розвитку проєкту, доступ до найсучаснішого обладнання та промопідтримку своїх напрацювань.

Хакатон відбуватиметься в онлайн-форматі, тож долучитися можна з будь-якого куточка земної кулі. Участь у ньому безкоштовна. Щоб приєднатися, потрібно зареєструватися за посиланням, обрати локацію «Dnipro» і створити команду. Якщо у вас немає команди, ви можете приєднатися до вже наявної або зібрати її у спеціальному Telegram-чаті. Деталі заходу, новини та анонси можна дізнатися на сторінці події у Facebook.

Партнерський матеріал