Промова Папи Римського прозвучить з орбіти

Італійські науковці планують влітку цього року вивести на орбіту Землі супутник із мікрокнигою, написаною Папою Римським. Апарат транслюватиме його слова по радіо.

Папа Римський проголошує промову
Папа Римський проголошує промову. Джерело: www.ansa.it

Супутник транслюватиме промову Папи Римського

10 червня 2023 року з бази Космічних сил Ванденберг, штат Каліфорнія, ракета SpaceX Falcon 9 має вивести супутник Spei Satelles на низьку навколоземну орбіту (LEO) на висоту 525 км.

Назва супутника перекладається як «Охоронець надій». Його створили спільними зусиллями Італійське космічне агентство (ASI), Національна дослідницька рада (CNR), Дикастерія з питань комунікації та Політехнічний університет Турину.

Головною функцією апарата є транслювання усьому світу промови Папи Римського Франциска Statio Orbis, яку він виголосив 20 березня 2020 року у зв’язку з початком пандемії Covid-19. Трансляція здійснюватиметься на частоті 437.5 MHz, тож кожен охочий зможе послухати її за допомогою радіоприймача.

Папа Римський написав нанокнигу

Сам супутник матиме формат 3U CubeSat, тобто складатиметься з трьох стандартних модулів кубсата. Його розмір буде трохи більшим за футбольний м’яч. Крім передавача, на борту розміщуватиметься нанокнига Папи Римського Франциска «Чому ти боїшся? У тебе немає віри», яка повторює основні тези Statio Orbis.

Книга настільки маленька, що її можна читати тільки за допомогою спеціального пристрою. Її помістить на борт 30-сантиметрового кубсата група з 25 молодих чоловіків і жінок на чолі з Сабріною Корпіно, директоркою Лабораторії систем і технологій аерокосмічних досліджень Туринського політехнічного університету. Апарат залишатиметься на орбіті впродовж 6 місяців.

За матеріалами www.ansa.it.

Тільки цікаві новини та факти у нашому Telegram-каналі!