Перлина в космічному океані: місія JUICE зазнімкувала Землю з відстані в п’ять мільйонів кілометрів

Європейське космічне агентство опублікувало серію знімків, зроблених зондом JUICE. Вони демонструють нашу планету з відстані в п’ять мільйонів кілометрів.

Світлина Землі та Місяця, зроблена зондом JUICE з відстані в п’ять мільйонів кілометрів. Джерело: ESA

19 і 20 серпня апарат JUICE здійснив подвійний проліт Місяця та Землі. Це рандеву стало першою ланкою в складному ланцюжку гравітаційних маневрів. JUICE скористався гравітацією нашої планети та її супутника, щоб змінити свою траєкторію і попрямувати до Венери. У майбутньому зонд виконає ще низку маневрів, які дадуть йому змогу дістатися до Юпітера. Метою його місії є вивчення трьох найбільших крижаних супутників газового гіганта — Ганімеда, Каллісто та Європи.

Після завершення прольоту Місяця та Землі, фахівці місії провели низку тестів, щоб переконатися в тому, що всі системи JUICE продовжують працювати в штатному режимі. Серед іншого, вони зробили кілька калібрувальних знімків. На них можна побачити нашу планету і її вірного супутника на безкрайніх просторах космічного океану. Світлина була зроблена з дистанції в п’ять мільйонів кілометрів.

JUICE також зробив знімок з великою витримкою, на якому, крім Землі та Місяця, можна також побачити зорі. Втім, одна з них насправді є не зорею, а є планетою Уран. У момент знімкування він перебував на відстані 2,9 млрд км від JUICE.

Світлина Землі та Місяця, зроблена зондом JUICE з великою витримкою. Одна із зір на знімку насправді є планетою Уран. Джерело: ESA

JUICE досягне Венери в серпні 2025 року. Після цього він двічі повернеться до Землі (у 2026 і 2029 роках). Апарат має вийти на орбіту навколо Юпітера влітку 2031 року.