Падіння Starlink сприйняли за ракетну атаку

Супутник Starlink, що минулої неділі згорів в атмосфері над Іспанією, викликав у місцевих мешканців неабиякий переляк. Спостерігачам він здався схожим на балістичну ракету.

Падіння Starlink
Падіння Starlink. Джерело: interestingengineering.com

Падіння супутника Starlink

Супутник Starlink викликав панічні повідомлення про балістичну ракету. Розпочалося все в ніч з суботи на неділю о 0:59 за київським часом. Іспанська мережа спостереження за метеорами опублікувала знімки штучного об’єкта, що увійшов в атмосферу над Середземним морем. У своєму пості у Twitter вони повідомили, що це може бути балістична ракета.

Гостроти моменту додавало те, що об’єкт був помічений над великими містами — Барселоною та Валенсією. Тож європейськими соціальними мережами почала ширитися паніка. Щоправда, тривало це недовго. Вже за кілька годин Повітряні сили Німеччини відреагували на подію та повідомили, що це має бути один із супутників Starlink, що зійшов з орбіти.

Ситуацію також прокоментував Рауль Торрес, голова приватної космічної фірми PLD Space, що базується в Іспанії. За його словами, це не може бути нічим іншим, крім супутника, що згорає в атмосфері. Адже ніхто при здоровому глузді не буде запускати міжконтинентальні ракети над Європою.

Чому супутники Starlink є проблемою

Хоча тривога виявилася хибною, супутники Starlink викликають все більше занепокоєння. З 2019 року їх було запущено близько 12 тис. І 5900 із них зараз перебувають на орбіті. В середньому час їхнього життя складає 5 років.

Вони дуже сильно непокоять астрономів, адже засвічують зоряне небо і заважають астрономічним спостереженням. Тож зараз науковці прикладають все більше зусиль, аби мінімізувати їхній вплив.

Що стосується сходів Starlink з орбіти, то наразі вони не становлять загрози, адже всі частини цих апаратів згорають в атмосфері й жодна не долітає до Землі. Але, судячи з усього, подібні до недільного повідомлення про «ракетну атаку» стануть тепер звичною справою. Вони потенційно можуть спричинити значну паніку.

За матеріалами interestingengineering.com