Orbit Fab використає супутник Impulse Space як космічний танкер

Компанії Orbit Fab та Impulse Space повідомили про підписання угоди про співпрацю. У її межах вони проведуть експеримент із дозаправлення американського військового супутника.

Космічний апарат Impulse Space зі встановленим на ньому паливним сховищем. Джерело: Orbit Fab

Orbit Fab була заснована 2018 року. Основною метою підприємства є створення мережі космічних танкерів та апаратів-заправників, що доставляють паливо до супутників компаній-замовників. За час своєї діяльності Orbit Fab вивела на сонячно-синхронну орбіту невеликий демонстратор, призначений для відпрацювання технології довготривалого зберігання палива. Також інженери компанії розробили універсальний заправний порт RAFTI (Rapidly Attachable Fluid Transfer Interface).

На наступному етапі Orbit Fab здійснить реальне орбітальне дозаправлення. У цьому експерименті будуть використані три мікросупутники Tetra-5, що будуються зараз компанією Orion Space Solutions для Космічних сил США (вартість контракту склала 50 млн доларів). Їх оснастять портом RAFTI, що дасть змогу здійснити їхнє космічне дозаправлення. Апарати будуть виведені на геостаціонарну орбіту.

Для дозаправлення супутників, Orbit Fab також знадобиться танкер. Його створення погодилася взяти на себе компанія Impulse Space. Для вирішення цього завдання вона планує використовувати апарат Mira, який оснастять паливним сховищем, розрахованим на 50 кг гідразину.

Наразі проведення експерименту з дозаправлення заплановано на 2025 рік. Надалі Orbit Fab планує надавати цю послугу на регулярній основі для своїх замовників. Згідно з сайтом компанії, дозаправлення геостаціонарного супутника 100 кг гідразину обійдеться її клієнтам у 20 млн доларів.