Невеликий астероїд може впасти на Землю у 2046 році

Астрономи виявили астероїд, який із невеликою часткою ймовірності може впасти на Землю у 2046 році. Про це повідомили представники Координаційного центру планетарної оборони NASA.

Астероїд 2023 DW. Джерело: Piero Sicoli

Небесне тіло було знайдено 26 лютого 2023 року. Воно отримало позначення 2023 DW. Об’єкт являє собою 50-метровий астероїд, що входить до складу групи Атонів.

Незабаром після відкриття 2023 DW було присвоєно 1 бал за Туринською шкалою, яка використовується для оцінки небезпеки, яка надходить від небесних об’єктів. Річ у тім, що попередній аналіз орбіти астероїда засвідчив, що є невелика ймовірність (1 до 625), що 14 лютого 2046 року він впаде на Землю, найімовірніше, десь у районі Тихого океану.

З огляду на розмір тіла, воно не здатне створити глобальні ризики для нашої планети. Водночас 2023 DW досить великий, щоб пройти через земну атмосферу. Його падіння над густонаселеною місцевістю буде порівнянне з наслідками вибуху атомної бомби, а падіння в океан може призвести до утворення цунамі.

Район потенційного падіння астероїда 2023 DW. Джерело: Piero Sicoli

Водночас астрономи підкреслюють, ймовірність того, що подібний сценарій реалізується, вкрай мала. Як показує наявна практика, практично завжди після проведення додаткових спостережень і уточнення орбіти, оцінка ймовірності падіння потенційно небезпечного об’єкта зменшується доти, доки не стає остаточно зрозумілим, що вони не становлять загрози для Землі. Так, наприклад, сталося з Апофісом, який колись вважався найнебезпечнішим астероїдом у Сонячній системі.

За матерыалами https://www.forbes.com