NASA показала фото найвіддаленішої комети з усіх знайдених

Двоє астрономів NASA опублікували приголомшливе зображення далекої комети. Вчені Роберт Немірофф і Джеррі Боннелл поділилися своїм дивовижним фото комети, яка є найдальшою з усіх відомих.

Двоє астрономів NASA показали приголомшливе зображення далекої комети C/2017 K2
Двоє астрономів NASA показали приголомшливе зображення далекої комети C/2017 K2. Фото: Сometografia.se

Космічний об’єкт під назвою C/2017 K2 був зазнімкований 20 червня 2022 року. На ширококутному телескопічному зображенні комета яскраво сяє серед відкритого зоряного скупчення IC 4665 і зорі Бета Змієносця. На знімку чітко видно кому комети та її пишний хвіст. C/2017 K2 прямує до нашої внутрішньої Сонячної системи після виходу з далекої хмари Оорта.

На цьому знімку телескопа Hubble видно нечітку хмару пилу, яка оточує комету C/2017 K2, найдальшу активну комету, яка коли-небудь спостерігалася астрономами. Фото: NASA / ESA / D. Jewitt

Астрономи вперше виявили цю комету понад п’ять років тому — у травні 2017-го. На той час це була найдальша активна вхідна комета з усіх знайдених, за словами представників NASA. Згідно зі спостереженнями космічного телескопа Hubble, ядро комети становить приблизно 18 км у діаметрі.

Очікується, що комета максимально наблизиться до Землі 14 липня 2022-го, а перигелій відбудеться у грудні цього року.

Ілюстрація орбіти C/2017 K2 у Сонячній системі
Ілюстрація орбіти C/2017 K2 у Сонячній системі. Авторство зображення: NASA / ESA / A. Field, STScI

За даними  NASA, комети — це космічні сніжки із замерзлих газів, каменів і пилу. Вони формуються з матеріалу, що лишився після утворення Сонячної системи. Коли комета наближається до Сонця, вона нагрівається, і матеріал з її поверхні випаровується, утворюючи хвіст із частинок газу та пилу, спрямованих у бік від великої зорі. Наразі у нашій Сонячній системі відомо 3743 комети.

Нагадаємо, що раніше Hubble визначив розміри найбільшої комети в історії.

За матеріалами The Sun