Місячна місія Південної Кореї стартує за тиждень

Наступного вівторка у космос буде запущена Korea Pathfinder Lunar Orbiter — перша місячна місія Південної Кореї. На її борту — наукові прилади, розроблені провідними науковими організаціями країни та NASA.

Корейська місячна місія
Korea Pathfinder Lunar Orbiter. Джерело: KARI

Місячна місія Південної Кореї

2 серпня ракета Falcon 9 виведе у космос першу місячну місію Південної Кореї. Апарат під назвою Korea Pathfinder Lunar Orbiter (KPLO) призначений для дослідження нашого супутника з орбіти. Він має власне ім’я «Данурі», яке утворене від корейських слів, що позначають «задоволення» та «Місяць».

Запуск KPLO є першим кроком у реалізації амбітної місячної програми Південної Кореї. Серед іншого вона передбачає посадку на наш супутник роботизованої місії до 2030 року. Задля цього країна відмовилася від польоту до астероїда.

Апарат має на своєму борту шість різних приладів. П’ять із них розроблені Korean Aerospace Research Institute (KARI), а саме: ширококутна камера LUTI, поляриметрична камера PolCam, магнітометр KMAG, гамма-спектрограф KGRS та експеримент під назвою Disruption Tolerant Network Experiment Payload. Шостою є камера високої чутливості, розроблена NASA.

Завдання місії

Місячна місія KPLO триватиме принаймні рік. У цей час апарат літатиме навколо нашого супутника, вимірюватиме його магнітне поле та складатиме топографічну карту. Також на «Данурі» покладено завдання шукати цінні ресурси: водяний лід, гелій-3, уран, кремній та алюміній.

Після того як апарат буде виведений у космос носієм він полетить до Місяця балістичною траєкторією. Тож пункту свого призначення KPLO дістанеться тільки в середині грудня. Очікується, що він допоможе визначити найкращі майданчики для майбутніх місій.