Місія до металевого астероїда отримала дату запуску

NASA призначила дату запуску міжпланетного апарата Psyche. Він вирушить до своєї цілі 5 жовтня 2023 року.

Підготовка апарата Psyche до запуску. Джерело: NASA/Kim Shiflett

Метою Psyche є 278-кілометровий астероїд Психея, що вирізняється високим вмістом металів (заліза та нікелю). Згідно з популярною гіпотезою, він являє собою уламок ядра протопланети, що загинула на зорі формування Сонячної системи. Psyche повинен буде детально дослідити металевий астероїд і підтвердити або спростувати це припущення.

Наразі фахівці NASA завершують останні приготування до запуску. Вони заправили апарат 1085 кг ксенонового палива і склали його чималі сонячні батареї. Найближчим часом інженери почнуть установку Psyche під головний обтічник ракети Falcon Heavy.

Запуск Psyche призначено на 5 жовтня. Якщо апарат не зможе вирушити в космос цього дня, у NASA буде кілька резервних дат. Балістичне вікно для польоту Psyche буде відкрито до 25 жовтня.

Траєкторія польоту Psyche. Джерело: NASA/JPL-Caltech

Подорож Psyche до своєї цілі займе шість років. У травні 2026 року він здійснить проліт Марса та скористається його гравітацією для прискорення. Апарат досягне Психеї в серпні 2029 року. Номінальна наукова програма місії розрахована на 21 місяць.