Космічні війни: США розпочали місію з полювання на ворожі супутники

Космічні сили США (The Space Force) співпрацюють з двома компаніями для проведення демонстраційної місії, що покаже, як військове відомство реагуватиме на загрози із навколоземної орбіти.

Space Force
Космічні сили оприлюднили ілюстрацію в стилі ретро-футуризму, на якій зображено космоплан США, який перехоплює ворожий супутник. Ілюстрація: Space Force

У межах місії Victus Haze Космічні сили уклали контракт на 32 мільйони доларів з Rocket Lab і ще один на 30 мільйонів доларів з True Anomaly для «відпрацювання реалістичного сценарію реагування на загрозу в умовах орбітального космічного простору», як стверджується в опублікованій заяві відомства.

Запуск місії запланований на 2025 рік. Наразі Rocket Lab будує власний космічний апарат, який запустить за допомогою ракети Electron. True Anomaly створить апарат, здатний здійснювати операції зближення, а також забезпечить центр управління та контролю.

Опинившись на орбіті, Космічні сили будуть використовувати два космічні апарати для відпрацювання сценаріїв, які можуть бути сприйняті як загроза: чи то супутник, що має на меті знищити американський космічний апарат, чи то шпигунство за американським військовим супутником з метою збору розвідувальної інформації.

Супутникова війна

«Ми усвідомлюємо можливість використовувати інновації комерційної космічної галузі для протистояння Китаю, як загрозі для Америки, що постійно зростає. Місія Victus Haze в реалістичних умовах продемонструє нашу здатність реагувати на загрози з орбіти», — заявив полковник Брайан Макклейн, керівник програми Space Domain Awareness & Combat Power.

Раніше подібні космічні війни зображувалися тільки у вигляді ілюстрацій ретро-футуристичних битв на орбіті. Але тепер подібні загрози стали реальністю. Тож Космічні сили США явно готуються до неминучої битви, що відбудеться на останньому рубежі.

Нове військове відомство було створено в грудні 2019 року для захисту інтересів Америки в космосі, які зростають. Космічні сили відповідають за управління космічними запусками, відстеження об’єктів на орбіті, обслуговування супутників глобального позиціювання, різних метеорологічних і комунікаційних супутників, а також сприяння розвитку космічних можливостей. Зараз орбітальне військове відомство готується до космічної війни.

Раніше ми повідомляли про те, як генерал Космічних сил США не розуміє сенсу існування дивного підрозділу Пентагону.

За матеріалами gizmodo.com