Ілон Маск очолив список багатіїв Forbes

CEO SpaceX Ілон Маск вперше очолив список найбагатших людей світу за версією Forbes. Його статки швидко росли впродовж двох останніх років паралельно зі збільшенням кількості супутників Starlink на орбіті.

Ілон Маск очолив список Forbes
Ілон Маск очолив список багатіїв Forbes. Джерело: www.cnbc.com

Forbes назвав Маска найзаможнішою людиною

Список найзаможніших людей світу за версією журналу Forbes вперше очолив Ілон Маск. Голова SpaceX та Tesla ішов до першого місця у цьому списку вже десять років, однак вершини досяг тільки зараз. Для космічної галузі це достатньо знакова подія, оскільки вперше цей рейтинг очолила людина, основні активи якої вкладені у космос. Сумарна вартість компаній, які йому належать, сягає 218 млрд доларів.

Минулий володар цього титулу Джефф Безос теж займається космічними проєктами. Чотири роки поспіль він очолював рейтинг найзаможніших людей світу. Щоправда, він насамперед власник Amazon. І лише потім — Blue Origin.

А ось третє місце у списку Forbes посіла людина жодним чином не пов’язана з космосом. І навіть не американець. Йдеться про французького мільярдера Бернара Арно та його родину. Саме їм належить Louis Vuitton Moët Hennessy.

Що вивело Маска в топ

Про те, завдяки чому Ілон Маск нарешті став найзаможнішою людиною планети, можна багато дискутувати. З великою долею ймовірності можна сказати, що справа не в електрокарах. Фантастичне зростання капіталу однозначно було пов’язане з космосом. Але з чим саме?

Упродовж останніх двох років зростання показували одразу два космічних проєкти Маска. Перший — це ракета Falckon, запуски якої останнім часом відбуваються ледь не щотижня. Другий — супутники Starlink. Зараз їх на орбіті кілька тисяч, і саме вони забезпечили експоненційне зростання загальної кількості сателітів.

Цілком ймовірно, що перше місце забезпечив успіх в обох проєктах. Але все ж потрапляння на перше місце Forbes підозріло збігається із вдалим випробуванням Starlink в умовах бойових дій в Україні. Цей успіх підніс довіру до системи, у рентабельності якої вже почали сумніватися, на небачену донині висоту.

За матеріалами www.forbes.com