Ілон Маск активував Starlink для України

Ілон Маск відкрив доступ до сервісу супутникового зв’язку Starlink в Україні. Це допоможе налагодити в країні, яка зазнає збройної агресії Росії, повсюдно доступний інтернет.

Ілон Маск
Маск підтримує Україну. Джерело: www.businessinsider.com

Ілон Маск підтримав Україну зв’язком

Голова американської космічної компанії SpaceX Ілон Маск 26 лютого оголосив у своєму Твіттері, що супутниковий зв’язок Starlink тепер активний для України. Також країна, що зазнала збройної агресії Росії, отримає додаткові станції для його використання.

Ця заява Маска пролунала у відповідь на прохання Міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова. Напередодні він написав бізнесмену наступне: «Шановний Ілон Маск! Поки ви намагаєтеся колонізувати Марс — Росія намагається колонізувати Україну! Поки ваші ракети успішно приземляються з космосу — російські ракети бомблять українські дитячі сади та лікарні. Ми потребуємо підтримки — прошу якнайшвидше забезпечити Україну станціями Starlink і доступом до супутникового інтернету!»

Перед тим Ілон Маск, який підтримує Україну, мав дискусію з головою «Роскосмосу» Дмітрієм Рогозіним. Останній звинувачував голову SpaceX у тому, що він засмітив космічний простір і погрожував, що без Росії міжнародна космічна станція зійде з орбіти. На це бізнесмен відповів, що готовий коректувати її орбіту замість росіян.

Що таке Starlink і як він може допомогти Україні

Starlink — це система швидкісного інтернету, що в якості ретрансляторів використовує супутники на низьких навколоземних орбітах. Цих апаратів зараз у космосі близько двох тисяч. Внаслідок цього хоча б один із них завжди знаходиться над головою.

Для доступу до Starlink необхідно мати невеликі антени та термінали, й саме їх передасть в Україну SpaceX. Вони дозволять отримати якісне з’єднання у будь-якій точці української території, навіть якщо наземні ретранслятори мобільного інтернету будуть знищені, а оптоволоконні кабелі — розірвані.

За матеріалами: www.reuters.com