Hubble відновив наукові спостереження

27 жовтня NASA порадувала всіх любителів астрономії, повідомивши, що телескоп Hubble відновив наукові спостереження. Це стало можливим після того, як інженерам вдалося знайти розв’язання проблеми з гіроскопом орбітальної обсерваторії, який передавав на Землю некоректні дані. Очевидно, вона була викликана блокуванням одного з елементів пристрою.

Щоб розблокувати гіроскоп, фахівці здійснили серію маневрів, «розхитавши» Hubble. Операція призвела до бажаного результату — гіроскоп почав передавати правильні дані, що дозволило відновити роботу обсерваторії у звичайному режимі. Після повернення у дію вона вже провела перші наукові спостереження, зробивши серію інфрачервоних знімків галактики DSF2237B-1-IR.

На цей час на борту телескопа Hubble залишилося три справні гіроскопи. Вони необхідні для орієнтації апарата у просторі. Рано чи пізно один із них повністю виробить свій ресурс і вийде з ладу. Після цього NASA переведе обсерваторію у режим роботи з одним гіроскопом. Другий буде залишений, як запасний. Це зменшить функціональні можливості унікального інструмента (він втратить можливість спостерігати деякі ділянки неба), але таке рішення подарує йому ще кілька додаткових років життя.

Пожежа на стартовому майданчику знищила ракету компанії ABL Space