Hubble відновив наукові спостереження

27 жовтня NASA порадувала всіх любителів астрономії, повідомивши, що телескоп Hubble відновив наукові спостереження. Це стало можливим після того, як інженерам вдалося знайти розв’язання проблеми з гіроскопом орбітальної обсерваторії, який передавав на Землю некоректні дані. Очевидно, вона була викликана блокуванням одного з елементів пристрою.

Щоб розблокувати гіроскоп, фахівці здійснили серію маневрів, «розхитавши» Hubble. Операція призвела до бажаного результату — гіроскоп почав передавати правильні дані, що дозволило відновити роботу обсерваторії у звичайному режимі. Після повернення у дію вона вже провела перші наукові спостереження, зробивши серію інфрачервоних знімків галактики DSF2237B-1-IR.

На цей час на борту телескопа Hubble залишилося три справні гіроскопи. Вони необхідні для орієнтації апарата у просторі. Рано чи пізно один із них повністю виробить свій ресурс і вийде з ладу. Після цього NASA переведе обсерваторію у режим роботи з одним гіроскопом. Другий буде залишений, як запасний. Це зменшить функціональні можливості унікального інструмента (він втратить можливість спостерігати деякі ділянки неба), але таке рішення подарує йому ще кілька додаткових років життя.