Хакатон NASA Space Apps Challenge 2021 відбудеться з 2 по 3 жовтня

З 2 по 3 жовтня аерокосмічна адміністрація США за підтримки інших космічних агентств проведе міжнародний хакатон NASA Space Apps Challenge 2021 — 48-годинне змагання для інженерів, програмістів, дизайнерів і ентузіастів космічних технологій. Учасники хакатонів з усього світу будуть використовувати безкоштовні та наявні у відкритому доступі дані NASA для розв’язання проблем на Землі й у космосі.

Логотип хакатона NASA Space Apps Challenge. Джерело: Space Apps

Тема заходу цього року — «Сила десяти», адже NASA Space Apps Challenge проводиться вже десятий рік поспіль. Оцінювати представлені проєкти буде журі, у складі якого — експерти NASA, ESA, JAXA та шести інших космічних агентств. Вони оберуть переможців у десяти номінаціях:

• Best Use of Data («Найкраще використання даних»);
  • Best Use of Technology («Найкраще використання технологій»);
  • Galactic Impact («Галактичний вплив»);
  • Most Inspirational («Найбільш надихаючий»);
  • Best Mission Concept («Найкраща концепція місії»);
  • Best Use of Science («Найкраще застосування науки»);
  • Best Storytelling («Найкращий оповідач»);
  • Global Connection («Глобальне з’єднання»);
  • Art & Technology («Мистецтво та технологія»);
  • Local Impact («Місцевий вплив»)

В Україні NASA Space Apps Challenge проводиться з 2016 року. З 2017-го локальним організатором хакатонів NASA у Дніпрі є асоціація Noosphere, заснована підприємцем Максом Поляковим. Минулого року українська команда FireWay здобула перемогу в номінації «Найкраще використання технологій». Вона сконструювала універсальний космічний конектор, що дозволяє заправляти супутники прямо на орбіті, продовжуючи тим самим їхній термін служби. Загалом у хакатоні минулого року взяли участь понад 3800 команд зі 150 країн світу.